Min (nya) Manga blogg!

Pixel Icons 2011-01-15
18:04:32
Igår gjorde jag en ny blogg, fast med Manga denna gången. Var så längesen..
Den som vill kan gå dit istället och läsa vad jag pysslar med om dagarna. Det kommer vara
Manga bilder som ersätter foton till mina inlägg.. men kommer säkert bli några foton ändå. =)
Jag vill inte tappa intresset för manga och anime, så jag tänker hålla fast vid det.
Det är så många som tyckt om manga förut men som idag har tappat intresset..det är synd

Jag vet inte om jag kommer fortsätta med Sweetroses, vi får se.
Blir bara jobbigt att ha två bloggar samtidigt. ^^' men får se.

StrawberryCandys bloggen är så pass ny att jag knappt
hunnit skriva så mkt inägg ännu xD
Ni kan se min nya blogg på bilden nedanför, klicka på den.

Ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: cornelia :)

Hej!



jag undrar hur du har fått så du kan ha smmileysar när man skriver an kommmentar? ( på din förra blogg )

hoppas du förstod frågan?



tacksam för svar!

2011-06-21 @ 00:05:01
URL: http://corneliasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0