Ur mitt album!

Pixel Icons 2010-12-18
00:29:28
Idag åkte jag, min klass ESB och ESA på en klassresa till Haga (Gbg) för att göra ett studiebesök
SlottsbergsGymnasiet. Det är en särskola precis som våran skola, fast dem hade mer möjligheter
inom konst och skapande. Var ganska intressant ändå att se andras konstverk!
Efter det åkte vi till stan och strosade runt.

Dock hann vi inte upptäcka så mycket mer affärer, för jag och mina två vänner Mims
och Madde var i ett antikvariat först. Madde gick in dit för att leta efter Shakespare böcker på engelska?



sen gick till en annan affär som hette "bokrummet." (glömde ta bild på den)
Jag läser inte böcker, har inte ens någon lust för dem.. men inne i den
affären hade dem ALLT från musikböcker med Michael Jackson, Bob Dylan, ABBA..det var AWESOME!
Jag blev craaazyy! Jag rusade och hämtade våran musiklärare Bengt och visade honom otåligt den affären!
DET VAR ETT MÅSTE! När han väl var inne i musikrummet så pekade jag på alla böcker där inne
och sa "Asså guuud titta Bengt! Titta Titta!" sen såg jag den.. boken jag hade skymtat en liten glimt av
förut innan jag hämtade Bengt. HEAVY-METAL sångbok! OMG!!! DEN MÅSTE JAG HAAAAA!
Men just vid det ögonblicket glömde jag bort en viktig sak... att jag var PANK. No money. Damn..

Men utan att jag inte fattade någonting, så gick Bengt med boken till kassan och köpte den!? WHAT
Bengt pekade på boken och sa "Den här kanske Johan kommer gilla, vi får hoppas på det"
Johan? JAHAA... JAAA VAD KUL! Hoppas hoppas! ...Jag tyckte iaf om den..men att göra någon annan
glad är SÅ mycket bättre :D! När vi gick ut ur affären sprang jag till Johan och pekade ännu en gång
på boken "Kolla Johan vad jag hittade till dig! Men Bengt som köpte den (A)" hans ansikte sken upp! Wiie!

Sen drog vi till ett konditori som hade STOORA delikatesser! GOSH.. stora bullar var det där, bokstavligt!
Jag har inte så STOR aptit så jag tog en Bisvkit (eller vad de heter..) och grabbarna tog varsin STORA bulle.



Lämnade över kameran till Johan och han tog kort på sin gigantiska (smarriga) bulle!
...nu efteråt precis just nu blir jag JÄTTE hungrig av att stirra på den -.- men den är fortfarande FÖR stor!





Här kan man se grabbarna (vrålhungriga) med deras bullar! *giggle* Fast nä.. en av dem åt aldrig upp bullen.


Viktor (grå tröja) började må illa och bli skraj för herr bulle! Jag som trodde större var bra.. haha.
"Jag kommer få mardrömmar om stora läskiga bullar inatt! Uuuh!", haha..vi as garvade xD
Jag som inte ens kunde slinka i mig den där nedrans Biskviten..! Min var oxå stor, men inte lika stor
som deras bullar. En bild kommer här!

Den var sååå söt att jag fick ont i huvudet... UGH!

Så jag var snäll mot den och smetade ut den över tallriken....mohaha!


Nä nu hoppar vi en halvtimme framåt till då vi är på Liseberg!
Liseberg var jääätte fint på kvällen!! ÅÅH fick många finfina bilder! ♥





























































Och så sista bilden då vi sitter i bilen hem.. jätte trötta! Jag somnade..och vaknade då vi var hemma i Borås xD
Jag skulle SÅ gärna vilja åka dit igen fast med Timmy & familjen!! ♥ Kanske nästa år då :(

Det var allt för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0