Rensar kameran och tankar in nya pixs

Pixel Icons 2010-12-07
20:15:00


Just nu håller jag på att rensa och radera så många bilder jag kan i kameran. Nyss var det 1.87 GB / 1.89 GB
men nu har det sänkts drastiskt till 868 MB .. :) ! Visste inte innan hur man raderade bilderna inuti the camera
var så rädd att råka radera bilder som lagts till i datorn, men det är ingen fara, dem är kvar! 

Jag mår MYCKET bättre nu än vad jag gjorde sist jag skrev här. Har tagit nya andetag och fått
samla tankarna och kommit över sorgen lite mer nu. Känns lite små skönt att vara tillbaka här igen..

Var så längesen nu jag uppdaterade min bloggs design, så ska nog göra det! Kan ni gissa till vad..?
LILA!!!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0