Myspys framför datorn

Pixel Icons 2010-12-30
01:42:05
Hej bloggen och alla ni andra där ute!
Jag har missat att berätta vad som hände sist jag skrev här. Allt från Timmys resa
till då vi äntligen möttes igen. Men det ska jag ta upp nån annan dag.

Idag har jag och älsklingen bara sovit och sen suttit o softat framför datorn
med tips på skräckisar plus film. Förut så såg vi The Fog från 2005, den senaste
Och sen såg vi en gammal klassisk skräckis från 1980 som heter The Changeling.
Hade aldrig hört talas om den fram tills nu, den var faktiskt väldigt kuslig om jag får säga det själv!
Timmy håller nog med, och han tyckte den var bra. That's good :) The Changeling rekommenderas!



Vi har BARA suttit vid datorn som två nördar (oops..) men men, datorn är livet tycker jag.
Timmy samtycker ;) det vet jag. Den spelnörden! But I love him ♥
Just nu sitter han o spelar (som vanligt.) League Of Legends (LOL)
och lilla jag sitter här tyst som en mus (i ett hus) o skriver på min blogg...som jag inte gjort på veckor nu.

Kan fortfarande inte förstå att Timmy verkligen bor här nu?? Det känns så...overkligt. Men underbart. ♥
Dock så blev mitt rum otroligt stökigt efter vi hade packat upp timmys saker, som t.ex hans dator och övrigt.
Men det var väl inget oförväntat heller..., det får vi ta tag i nån dag o städa.

Årets julafton blev väldigt, väldigt lyckad tycker jag ♥ (bilder kmr nån annan dag.)
Julaftonen var den bästa (eller okej, näst bästa) DAGEN detta året! Min allra finaste present
var Timmy ♥ vad jag fick i julklapp kan jag berätta närmare om sen, men kan ju säga att jag fick
1. En fin svart grå datormus med scroll, vänster och högerklick (aldrig haft det innan!)
2. CD markers pennor i röd, blå, grön och svart färg
3. Massa Choklaaad.
4. En OKEJ tidning

Och med mera... 

Har inte så värst bra minne, men det Timmy fick var:
1. Två jätte fina drakar, av sin lillebror Elliott
2. En svart snygg självlysande skelett tröja, från mig o pappa
3. Ett par nya vita skor
4. Chooklaad och en Shower Gel


Mer om allting annat berättar jag nån annan gång, nu så ska jag först installera om ett spel
som jag hade på datorn för några darsen (men nånting gick åt pipan?) spelet är gammalt
men heter Return To Castle Wolfenstein, dock kan man inte tro att jag säger det här men...
JAG HAR FÖR FÖRSTA GÅNGEN SPELAT ETT..SKJUTSPEL! OMG OMG, Rii? Det kan man inte tro!
Men det är sant, och jag var bra! Jag dödade slutligen svältande Zombies...wiieh



När jag installerat spelet, så sen ska jag o älskling se film!
Vi har velat se "Devil" jätte länge nu, sen den kom ut på Bio, och nu har jag tankat ner den
så... FILM-TIME!



PEACE Hugs 'n LOVE! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0